torstai 7. toukokuuta 2015

2.5 Heräsin aamupäivällä söin, kävin suihkussa ja lähdin käymään keskustassa hakemassa ruokaa. Illalla emme tehneet oikein mitään.
3.5 Heräsimme aamupäivällä ja Tuure kävi jossain vaiheessa kaupassa ja tolleen, illalla kävimme kaupungilla koska seuraava päivä oli vapaa päivä, mutta tulimme aika aiiiiikaisin kotiin.

4.5 Heräsin aamulla hirveässä ripulissa ja maha kivussa ja olin koko päivän kipeänä. Tuure kävi hakemassa minulle banaaneja kaupasta. Illaala olin jo parempi ja isäntä perhe teki kotiin jäämisssssen niin vaikeaksi että päätin mennä töihin.

5.5 Heräsin aamulla ja lähdin töihin 7.05 bussilla. töissä oli normaali päivä ja olo huononi loppua kohti. illalla en oikein saanut syötyä ja perheen tarjoama pakaste pizza alkoi muutenkin jo ällöttämään. Yöllä aloin taas oksentamaan ja mahatuli kipeäksi, joten soitin töihin että en tule aamulla (siellä on joku paikalla 24h joten voin soittaa yölläkin).

6.5 Olin kipeänä kotona ja yritin lähettää sähköposteja. Illalla oli ihan okei olo niin päätin meennä seuraavana päivänä töihin, mutta olin nukkunut niin paljon, että en saanut nukuttua.

7.5 Heräsin aamulla ja menin töihin 6.50 bussilla. töissä oli aika kiireinen päivä ja jaoimme puoli neljään mennessä lähes 100 pysäköinti passia. Töiden jälkeen kävimme Tuuren kanssa Almondilla tapaamisessa. Tapaamisen jälkeen tulin kotiin ja loin taas setvimään sähköposteja. Illalla oli taas uppo paistettua ruokaa ja se alkaa jo tympimään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti